Pozycjonowanie stron internetowych

Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych to wiele czynności dążących do poprawienia widoczności stron w bezpłatnych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co ostatecznie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Drugim atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności marki, produktu bądź usługi.

Algorytm Google analizuje wszystkie witryny www na podstawie około 200 rozmaitych faktorów. Rezultat tej ewaluacji wpływa na to, na której pozycji strona ewentualnie jej podstrona wyświetli się użytkownikom przeglądarki w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za kluczowe czynniki rankingowe fachowcy ds. SEO uznają m.in. linkowanie (zewnętrzne i wewnętrzne), jakość contentu, jak również responsywność.

Wstukując w przeglądarkę Google jakieś słowo, użytkownik dostaje wykaz stron, które algorytm ocenił jako najlepiej odpowiadające na wpisane zapytanie. Które adresy pojawią się w SERP wyżej niż pozostałe? Głównie te, których treść jest starannie nasycona przemyślanymi słowami kluczowymi. a zarazem unikalna. Na pozycje wpływ ma również szybkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na mobile, lecz i na komputerze), właściwie wykonane kodowanie, a także jakość portali www publikujących odnośniki do naszej strony.

Czy opłaca się przekazać pozycjonowanie i optymalizację strony albo sklepu www podmiotowi zewnętrznemu?

Google systematycznie zmienia algorytm, dlatego warto zostawić pozycjonowanie oraz optymalizację sklepów i stron www zawodowcom. Trafnym wyborem będzie firma SEO mająca kilkuletnią praktykę w takich działaniach. W takich firmach zatrudnionych jest wielu ekspertów nie tylko od SEO, ale również programowania i kreatywnego pisania. Powierzając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne akcje marketingowe, które również zwiększą dochód firmy.

Pozycjonowanie – usługa pozwalająca dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców klientów

Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do zarządców stron, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż usług lub produktów przedsiębiorstwa. Decydując się dowolny biznes nieroztropnie jest w XXI w. nie posiadać strony firmowej albo ją uruchomić, ale nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznes to nieustanne starania o dotarcie do nowych klientów. Według szacunków aż 97% klientów poszukuje w sieci opinii o lokalnych firmach, co jasno wskazuje do jak szerokiej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu bądź strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania w Google bardzo zwiększa prawdopodobieństwo, że konsument zdecyduje się na nasze usługi.

Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]