Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Co warto wiedzieć o agencji social media Kraków?

Kiedy posiada się firmę, niezależnie czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług, działania reklamowe powinny być istotnym elementem budowania jej rozpoznawalności. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa stać na stworzenie i utrzymanie własnych sekcji ds. reklamy, tymczasem niewielkie firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, z reguły korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.

Co można zlecić agencji reklamowej?

Agencja reklamowa to grupa twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami wspaniale orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja marketingowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą zlecić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (koperty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, że zostanie ono odpowiednio użyte na etapie projektowania materiałów promocyjnych – stoisk targowych, billboardów, folderów czy plakatów. Agencja marketingowa pomoże również stworzyć ciekawe, unikalne artykuły na stronę internetową zleceniodawcy, jak również opracuje strategię kontaktów z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, jak np. Facebook, Instagram lub Twitter.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są głównie do firm, które nie mają swojego działu promocji. Jakkolwiek nie znaczy to, iż to wyłączny model współpracy. Działanie agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie zespołowi ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji czy targów wymagających często wielopoziomowego planowania, takie obowiązki można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie harmonijnego i wykwalifikowanego teamu pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu kursów albo zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, należy jednak nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do znacznego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na powierzenie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii i wizerunku marki.

Siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]