Istotne wskazówki dotyczące tego, jak rozpoznać dobrą agencję SEO. Przekonaj się!
Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, z pewnością po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją ofertą. Jak więc wybrać solidną firmę SEO? Polecamy kierować się podpowiedziami profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.
Google doradza, jak zatrudnić dobrą firmę SEO
Nie da się ukryć, iż cała branża SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i bezustannie rozwija się praktycznie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo występowania innych alternatyw, jak np. DuckDuckGo, Rambler bądź Bing, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto chce być widocznym w internecie, powinien spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, zwykle jest to trudne bez doradztwa speców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest kompletną nowością, i przygotowało krótki film o tym, jak wybrać rzetelną firmę SEO.
Cechy solidnej agencji SEO według Google
Pracownik Google z przeszło 10-letnim stażem w prosty sposób wyjaśnia, jak rozpoznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa branża klienta, jakie są jego cele i kto stanowi jego największą konkurencję,
- zdolność szacowania czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
- zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
- stała kontrola kondycji strony i okresową analizę jej statystyk,
- udzielenie stronie wsparcia technicznego i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze frazy.
Przedstawicielka Google wskazuje też, że solidna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, często dającą wymierne efekty na ogół po paru miesiącach pracy.