Zajrzyj tu jeśli interesujesz się custom publishing.
Custom publishing związany jest z wydawaniem różnego rodzaju publikacji papierowych o charakterze marketingowym. Custom publishing jest związany z całościowym podejściem do projektów wydawnictw. Firmy podejmują się zleceń polegających zarówno na zaplanowaniu projektu danej ulotki, czy też biuletynu, ale też na kontynuacji wydawania kolejnych numerów istniejącego już wydawnictwa.
Custom publishing konkretniej
Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do wydawnictw typu custom publishing zaliczają się:
- tradycyjne magazyny papierowe,
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- różnego rodzaju katalogi,
- publikacje książkowe,
Custom publishing – zalety
Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, PR-owych oraz komunikacyjnych, takich, jak:
- zwiększenie ilości klientów,
- budowanie lojalności,
- wzmacnianie wizerunku firmy,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami wewnętrznymi w przedsiębiorstwie służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]